Kisah Viral

Loading... DUBSMASHER terkenal, Nizam Rahman yang gemar membuat parody video-video viral di media sosial kini semakin dikenali ramai.Telatahnya yang begitu menghiburkan itu lagi membuatkan... ALAMAK!! Nizam Rahman Bengang Netizen Minta Gambar Bogil ?
Loading...

DUBSMASHER terkenal, Nizam Rahman yang gemar membuat parody video-video viral di media sosial kini semakin dikenali ramai.Telatahnya yang begitu menghiburkan itu lagi membuatkan netizen tidak kering gusi dibuatnya.“Kalau aku tunjuk gambar kemaluan aku karang kau demam! Faham tak? Lain kali jangan tanya-tanya soalan bodoh- Nizam Rahman bengang netizen minta gambar bogel“Kalau aku tunjuk gambar kemaluan aku karang kau demam! Faham tak?

Lain kali jangan tanya-tanya soalan bodoh” – Nizam Rahman bengang netizen minta gambar bogel.Bagaimanapun, tular di laman sosial sejak semalam video Dubsmasher ini dilihat berang dengan tindakan segelintir pihak terhadap dirinya.Dalam video berdurasi kurang seminit itu, Nizam memakai baju berwarna merah gelap meluahkan rasa marahnya terhadap tindakan segelintir pihak yang berani minta gambar kemaluannya.

Lepas tu ada orang direct message Nizam. Dia nak minta bukti. Dia nak tengok gambar kemaluan Nizam. Hey! Kau dah kenapa? Kau gila seks ke?Kalau aku tunjuk gambar kemaluan aku karang kau demam! Faham tak? Lain kali jangan tanya-tanya soalan bodoh,” ujar Nizam dengan nada menyindir.Perkara ini berlaku akibat sesetengah netizen tidak selesa dengan penampilan Nizam yang kelihatan seolah seorang wanita.

Ekoran itu, ramai yang mendakwa dia sebenarnya adalah seorang wanita.Namun, perkara itu telah dibidas sekeras-kerasnya oleh Nizam sendiri dengan menegakkan kebenaran bahawa dia sememangnya seorang lelaki tulen.Hai semua. Nizam baru je upload video yang Nizam kata, Nizam ni seorang lelaki. Dah nama pun Nizam Rahman. Dah suara pun dah buat suara abang-abang! Woi! Woi!” katanya, dengan mengeluarkan suara ‘jantannya’!

Video yang mendapat lebih 7,000 likes di laman Facebook itu menerima pelbagai reaksi daripada netizen dan rata-ratanya terhibur dengan telatah Nizam dan berharap dia mampu terus bersabar.Even the way you’re getting angry is also cute hahaha. What you do, BLOCK ALL THE NEGATIVE PEOPLE. You don’t need any of them.

People nowadays like to criticise a lot as they’re so perfectly living. I hope you’ll be happy forever Nizam Rahman May God bless you and may only positivity surround you. Good day,”tulis Vnii Shaa.Akak rasa awek dia berkenan dekat kau dik. So untuk membuktikan kau adalah seorang perempuan, dia nak suruh la ko bg pic *****kt dia.

Jadi kalau dia ada bukti ko adalah perempuan, mesti awek dia kecewa..hehehe,”komen Darishah Binti Daud.Alahai…netizen ni pun agak-agak jugalah pergi minta gambar kemaluan dia tu dah kenapa? Memang patutlah mamat tu angin. Apa dah tak ada jalan lain? WSHUB.CC/Amy Maizura

Loading...

Bacaan Popular Lain :

Shares