Kisah Viral

10 Gambar Tiz Zaqyah Menyambut Hari Lahir Di Kecam Teruk Kerana Terlalu Seksi?

Siti Zaqyah binti Abdul Razak atau lebih dikenali sebagai Tiz Zaqyah baru-baru ini menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke -29 tahun(lahir 25 Oktober 1988).

Siapa yang tidak mengenali Tiz. Memulakan kerjaya dalam industri lakonan Malaysia melalui berlakon dalam watak sampingan dan lakonan pertama beliau adalah dalam siri drama televisyen Gol & Gincu The Series.

Pada tahun 2009, Tiz memegang watak utama dalam drama Nur Kasih yang membuat beliau dikenali dan dicalonkan dalam pelbagai anugerah. Tiz dikenali menerusi watak Nur Amina dalam Nur Kasih dan drama ini melayakkan beliau menerima anugerah “Pelakon TV Wanita Popular” di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009.

Nama Tiz pertengahan Oktober lalu juga tiba-tiba hangat di media sosial apabila dengan berani mempersoalkan kredibiliti Persatuan Seniman serta Pengerusinya dalam menjaga kebajikan para artis.

Admin tertarik dengan foto-foto yang dikongsikan oleh kenalannya dalam menyampaikan ucapan sempena hari kelahirannya baru-baru ini.

Tidak pasti sama ada foto-foto tersebut sudah lama atau yang terkini, penampilan Tiz memang cukup seksi. Boleh bergetar rusuk kiri kaum adam kalau melihatnya.

Read more
Gambar Tiz Zaqyah Menyambut Hari Lahir Di Kecam Teruk Kerana Terlalu Seksi?

Siti Zaqyah binti Abdul Razak atau lebih dikenali sebagai Tiz Zaqyah baru-baru ini menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke -29 tahun(lahir 25 Oktober 1988).

Siapa yang tidak mengenali Tiz. Memulakan kerjaya dalam industri lakonan Malaysia melalui berlakon dalam watak sampingan dan lakonan pertama beliau adalah dalam siri drama televisyen Gol & Gincu The Series.

Pada tahun 2009, Tiz memegang watak utama dalam drama Nur Kasih yang membuat beliau dikenali dan dicalonkan dalam pelbagai anugerah. Tiz dikenali menerusi watak Nur Amina dalam Nur Kasih dan drama ini melayakkan beliau menerima anugerah “Pelakon TV Wanita Popular” di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009.

Nama Tiz pertengahan Oktober lalu juga tiba-tiba hangat di media sosial apabila dengan berani mempersoalkan kredibiliti Persatuan Seniman serta Pengerusinya dalam menjaga kebajikan para artis.

Admin tertarik dengan foto-foto yang dikongsikan oleh kenalannya dalam menyampaikan ucapan sempena hari kelahirannya baru-baru ini.

Tidak pasti sama ada foto-foto tersebut sudah lama atau yang terkini, penampilan Tiz memang cukup seksi. Boleh bergetar rusuk kiri kaum adam kalau melihatnya.

5 gambar lagi hanya untuk 18 tahun ke atas sahaja. Klik Gambar Kotak DI BAwah dan Mauskkan Password ( 1234 )

Read more
Tengok Apa Dia Buat ,Harapkan Muka Cantik Tapi Buat Benda Memalukan

Harap muka jer cantik.Tapi perangai macam apa ntah.Agak-agaklah kalau sudah tidak tahan sangat. Macam tidak boleh fikir atau cari tempat lain. Kalau yer pun tak tahan cari la tempat yang sepatutnya.Ni tak, suka suki jer buang. Adoi..memalukan betul la.Korang tengok la sendiri.Jangan lupa like fb fan page seperti tertera di bawah untuk lebih banyak video video menarik.

Harap muka jer cantik.Tapi perangai macam apa ntah.Agak-agaklah kalau sudah tidak tahan sangat. Macam tidak boleh fikir atau cari tempat lain. Kalau yer pun tak tahan cari la tempat yang sepatutnya.Ni tak, suka suki jer buang. Adoi..memalukan betul la.Korang tengok la sendiri.

Video di dalam web ini adalah untuk hiburan semata mata.Sila scroll ke bawah untuk melihat video penuh mengenai kisah ini.Terima kasih kerana sudi menonton.

Read more
Video Rakaman Sebenar Aksi Remaja Jual Maruah Demi iPhone 8

CHINA – Satu rakaman sekitar kejadian yang membabitkan seorang remaja wanita yang sanggup menjual kehormatannya demi memiliki iPhone 8 tular di media sosial.

Walaupun harga iPhone 8 mahal serta bukan semua mampu memilikinya namun kualiti telefon iPhone yang baik tidak dapat dinafikan lagi.

Oleh kerana keinginan yang kuat untuk memiliki iPhone 8 terbabit, seorang remaja sanggup menjual daranya dengan harga RMB 20,000 iaitu bersamaan dengan RM12,750.

Menurut laporan World of Buzz, iklan yang di muat naik di media sosial oleh remaja terbabit yang ingin menjual daranya telah dikongsikan oleh netizen.

Antara yang di iklankan oleh remaja terbabit adalah “Belikan iPhone 8 untuk saya dan awak boleh ‘bermain’ dengan saya selama tiga hari tanpa menggunakan kondom” dan “Belikan iPhone X untuk saya dan awak boleh bermalam dengan saya selama tiga hari.”

Remaja tersebut yang dikenali sebagai Xiao Chen yang baru berusia 17 tahun yang berasal daripada sebuah wilayah di China kerana sanggup menjadi hamba kepada kapitalis dengan mencuba menjual kesucian dirinya.

Xiao dikatakan mempunyai keinginan yang kuat untuk memiliki iPhone 8 seperti mana rakan-rakannya yang lain tetapi dalam masa yang sama tidak mahu membebankan kedua ibu bapanya dengan keinginannya itu.

Akhirnya Xiao mengambil jalan pintas apabila sanggup menggunakan media sosial bagi mengiklankan daranya untuk dijual sebagai salah satu inisiatif baginya mendapatkan wang dengan cara pantas.

Xiao telah mengiklankan daranya yang dijual dengan harga RMB20,000 di dalam satu forum di mana harga tersebut sangat mencukupi bagi dirinya jika mahu membeli sebiji iPhone 8 serta iPhone X secara serentak.

Iklan Xiao tersebut kemudiannya telah berjaya menarik perhatian seorang Vlogger yang dikenali sebagai Nana Henying yang berasal daripada Beijing.

Selepas melihat iklan yang di postkan oleh Xiao tersebut, Nana Henying kemudiannya mengambil keputusan untuk memberikan satu pengajaran yang amat berharga kepada Xiao supaya dia akan lebih menghargai daranya itu.

Nana Henying kemudiannya telah menyamar sebagai seorang setiausaha kepada seorang lelaki kaya yang berminat untuk membeli dara Xiao pada harga RMB20,000.

Xiao yang ternyata terdesak mencari wang terus bersetuju dengan tawaran Nana Henying untuk tidur bersamanya semalaman tanpa mengesyaki beliau.

Selepas menerima wang pendahuluan sebanyak RMB500 Xiao kemudiannya telah pergi ke hotel yang dijanjikan dan terus menuju ke bilik yang telah dipersetuui oleh mereka berdua.

Setibanya di bilik berkenaan Xiao kemudiannya telah diberikan sebiji iPhone baru sebelumdirinya telah diserang oleh tiga orang lelaki dimana dua daripada mereka berada dalam keadaan separuh bogel manakala seorang lagi memegang kamera sambil merakamkan segala aksi mereka.

Xiao kemudiannya telah ditolak ke atas katil dan diikat bagi membuatkan dia merasakan pengalaman bahawa dirinya bakal dirogol secara beramai-ramai.

Xiao yang ketakutan akibat diperlakukan sebegitu hampir sahaja menjerit sebelum Nana yang sedang bersembunyi di dalam bilik air memerhatikan segala-galanya keluar serta meminta kesemua lelaki berkenaan keluar daripada bilik hotel tersebut.

Nana kemudiannya menjerit ke arah Xiao dengan mengatakan “Sekarang baru kau takut? Tetapi sayang semuanya dah terlambat dan ianya amat tidak berbaloi menjual dara hanya kerana ingin membeli sebiji telefon bimbit.

Nana memarahi Xiao serta telah menjelaskan kepadanya akan kesan buruk jangka panjang yang bakal dialaminya jika perkara tersebut benar-benar berlaku ke atas dirinya.

Video rakaman kejadian yang berlaku di bilik hotel tersebut kemudiannya telah dimuat naik ke rangkaian you tube milik Nana Henying dan berjaya menarik perhatian netizen di China yang kebanyakkan mereka mempertikaikan akan keaslian video tersebut.

Walau bagaimanapun, tindakan Xiao untuk menjual kesuciannya semata-mata mahu memiliki iPhone 8 sangatlah tidak wajar dan seharusnya dijadi pengajaran buat golonganwanita di luar sana.

Read more
Demi iPhone 8, Gadis 17 Tahun Sanggup Gadai Maruah Jual Dara

Setiap manusia mempunyai keinginan dan cita-cita yang tersendiri untuk memiliki sesuatu yang menjadi idaman hati. Sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai impian yang selama ini diidamkan walaupun diri sendiri ditukar ganti.Inilah yang terjadi kepada seorang gadis remaja yang tinggal di Beijing ini apabila sanggup merelakan maruah dirinya digadaikan demi untuk mendapatkan telefon pintar iPhone 8 yang menjadi idaman ramai.

Kisah gadis berkenaan telah dikongsikan oleh seorang Vlogger yang dikenali sebagai Nana yang menginginkan kisah sebegini dijadikan iktibar kepada semua remaja perempuan di luar sana yang mungkin akan menghadapi permasalahan yang sama.Menurut laporan NextShark, gadis itu berusia 17 tahun yang bernama Xiao Chen dikatakan telah dikenakan dalam satu prank yang telah dirancangkan untuk memberikan pengajaran kepadanya.

Xiao dikatakan telah membuat tawaran untuk menggadaikan daranya menerusi satu entri di internet dengan harga 20,000 Yuan (RM31,343) hanya disebabkan berkeinginan untuk memiliki sebuah iPhone 8.Entri tersebut telah dilihat oleh Nana lalu dia merancang untuk membuat rakaman berkaitan dengan sikap remaja terbabit dan turut mengaturkan pertemuan bersama Xiao dengan membuat penyamaran sebagai seorang pembantu peribadi bagi seorang usahawan yang kaya raya.

Ketika pertemuan tersebut, kru rakaman video tersebut turut merakamkan perbualan mereka dan Xiao telah berkata kepada Nana bahawa dia begitu teruja untuk memiliki telefon iPhone berkenaan.“Semua kawan saya sudah membeli iPhone 8. Saya juga mahu beli satu. tetapi saya tidak mempunyai banyak wang.”

Xiao juga telah membuat pendedahan tentang seorang pelajar yang pernah melakukan ‘kerja’ tersebut dan dikatakan berjaya akhirnya sehingga membuatkan dia percaya dan ingin melakukan perkara yang sama.“Saya dengar, ada pelajar di sekolah berjaya dapatkan 20,000 dengan kerja ini.”

“Saya hanya perlu baring (atas katil) sahaja kan? Selepas itu, ianya berakhir dengan pantas. 20,000 dan kita dapat apa yang kita sama-sama mahukan. Saya dah fikir masak-masak.”

Kemudiannya, Nana turut berpura-pura dengan mengaturkan pertemuan Xiao dengan majikannya yang kaya raya itu.Menerusi rakaman video tersebut, kelihatan Xiao berada di dalam sebuah bilik bersama dengan seorang lelaki iaitu pelanggannya yang dilihat telah meneyrahkan iPhone 8 kepada Xiao.

Dengan sangkaan perkara tersebut akan berakhir dengan mudah, Xiao kelihatan terkejut selepas lelaki terbabit telah memanggil tiga orang individu yang dilihat keluar daripada tandas dalam bilik berkenaan. Kesemua lelaki itu dilihat tidak mengenakan sebarang baju dan salah seorang daripada mereka turut memegang kamera untuk merakamkan aksi Xiao dan pelanggannya di ranjang.

Kerana terkejut dan panik dengan keadaan itu, Xiao dilihat cuba untuk keluar daripada bilik tersebut, namun lelaki-lekai yang berada bersamanya itu telah berjaya menggenggam tangan Xiao dan telah menjatuhkan Xiao ke atas katil. Ketika itu Xiao berada di posisi baring dan dilihat berusaha untuk melepaskan dirinya selepas tangan dan kakinya itu digenggam erat oleh kesemua lelaki berkenaan.

Drama tersebut terhenti apabila Nana keluar menunjukkan dirinya membuatkan Xiao kelihatan lega tetapi di dalam situasi yang agak keliru. Dalam kesempatan itulah Nana telah menasihatkan Xiao yang menyebabkan Xiao menangis teresak-esak. Nan dilihat meneruskan ceramahnya selepas meminta kesemua individu yang berada di dalam bilik tersebut keluar dengan segera.

Para netizen yang telah menonton rakaman video itu dilihat amat berterima kasih terhadap Nana serta bersetuju dengan tindakan yang dilakukan Nana dengan niat untuk memberikan pengajaran kepada semua remaja di luar sana.Sumber: Media Maklumat

Read more
Robot Mirip Lelaki Mampu Tiru Aksi Manusia Lama Atas Ranjang.

SEBELUM ini masyarakat dunia dikejutkan dengan penghasilan robot canggih s3xtech yang mampu menawarkan kepuasan s3ks seumpama wanita sebenar menerusi 50 posisi aksi persetubuhan.

Robot dengan kos hanya serendah AS$5,000 hingga AS$15,000 itu bahkan membolehkan pengguna mengubah suai bentuk puting buah dada dan warna bulu kemaluan faraj idaman selain sesuai menggantikan peranan pekerja s3ks.

Ia jadi bahan perdebatan kerana dibimbangi boleh menjejaskan industri pelacuran di sebalik ada kajian psikologi mendakwa robot itu mampu menghapuskan jenayah s3ksual iaitu rogol dan sumbang mahram dalam keluarga.

Namun robot s3ksi tersebut hanya untuk pelanggan lelaki tetapi bagaimana pula dengan wanita yang gersang dahagakan belaian s3ks romantis di atas ranjang selain isu tidak ‘puas’ akibat pasangan cepat pancut air mani!

Usah bimbang kerana perkembangan teknologi baharu sudah membolehkan inovasi s3xtech sekali gus bakal ancam perkhidmatan gigolo menerusi robot s3ks bertubuh sasa idaman wanita yang takut dipermainkan jantan miang!

Ia sesuai untuk kaum Hawa yang bimbang bercinta suami orang yang gatal atau playboy kasanova suka bertukar pasangan sehingga mencetuskan risiko dijangkiti penyakit kelamin akibat batang zakar lelaki itu dicemari kuman.

Industri robot s3xtech antarabangsa baru-baru ini bergembira dengan pelancaran model boneka s3ks dikenali sebagai Mr. P Bionik dan diramal bakal menjadi pilihan wanita yang tidak mahu berkahwin atau gagal temui jodoh.

Robot ini memiliki bateri di dalamnya yang dapat dicas semua jika kuasanya habis dan dikatakan mampu memberi respon isyarat verbal mengalahkan ‘alat permainan s3ks’ biasa seperti zakar palsu yang agak terhad getarannya.

Mr. P Bionik dijangka mengalahkan tenaga batin lelaki tulen dengan ‘kekuatan’ luar biasa dimilikinya malah mampu memberikan henjutan tanpa masalah di sudut manapun ketika kemuncak syahwat si wanita di atas ranjang.

Menurut portal antarabangsa Boldsky, penyelidik mendapati robot s3ks lelaki ini terlalu sempurna untuk menikmati pengalaman s3ks kerana ia bukan sahaja tidak letih, bahkan tidak mengeluh dalam menguruskan urusan batin.

Bagaimanpun, robot tetap robot kerana ia begitu profesional dan tiada memiliki hubungan perasaan dengan si pengguna apatah lagi pendam perasaan dendam, marah atau benci diperlakukan wanita terbabit tanpa kira masa.

Justeru ia tidak sesuai untuk wanita berjiwa sentimental yang suka bercerita meluahkan emosi sebelum bersetubuh tetapi lebih kepada aksi jimak normal kira-kira 30 minit sehingga berlaku klimaks dan boleh diulang beberapa kali.

Setakat ini, harga sebuah robot ialah sekitar £8,100 (kira-kira RM45,366) tidak termasuk kos lain seperti mencacah tatoo, mengubah suai bentuk muka, gaya rambut, panjang zakar dan sebagainya. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA

Read more