Kisah Viral

Akhir Zaman, Jom Lihat 10 Gambar Trend Bentuk Love Di Buah Dada Jadi Viral Di Jepun

Perghh Memang Giler Ar Kat Jepun. Harap Tak Sampai Kat Malaysia Trend ni. Mau Juling Mata Tengok Gambar no 5 tu.Trend Bentuk Love Di Buah Dada Menjadi Viral DI Jepun. Harap Jangan Merebak Kat Malaysia Sudah Lah.

 

Read more
Demi iPhone 8, Gadis 17 Tahun Sanggup Gadai Maruah Jual Dara

Setiap manusia mempunyai keinginan dan cita-cita yang tersendiri untuk memiliki sesuatu yang menjadi idaman hati. Sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai impian yang selama ini diidamkan walaupun diri sendiri ditukar ganti.Inilah yang terjadi kepada seorang gadis remaja yang tinggal di Beijing ini apabila sanggup merelakan maruah dirinya digadaikan demi untuk mendapatkan telefon pintar iPhone 8 yang menjadi idaman ramai.

Kisah gadis berkenaan telah dikongsikan oleh seorang Vlogger yang dikenali sebagai Nana yang menginginkan kisah sebegini dijadikan iktibar kepada semua remaja perempuan di luar sana yang mungkin akan menghadapi permasalahan yang sama.Menurut laporan NextShark, gadis itu berusia 17 tahun yang bernama Xiao Chen dikatakan telah dikenakan dalam satu prank yang telah dirancangkan untuk memberikan pengajaran kepadanya.

Xiao dikatakan telah membuat tawaran untuk menggadaikan daranya menerusi satu entri di internet dengan harga 20,000 Yuan (RM31,343) hanya disebabkan berkeinginan untuk memiliki sebuah iPhone 8.Entri tersebut telah dilihat oleh Nana lalu dia merancang untuk membuat rakaman berkaitan dengan sikap remaja terbabit dan turut mengaturkan pertemuan bersama Xiao dengan membuat penyamaran sebagai seorang pembantu peribadi bagi seorang usahawan yang kaya raya.

Ketika pertemuan tersebut, kru rakaman video tersebut turut merakamkan perbualan mereka dan Xiao telah berkata kepada Nana bahawa dia begitu teruja untuk memiliki telefon iPhone berkenaan.“Semua kawan saya sudah membeli iPhone 8. Saya juga mahu beli satu. tetapi saya tidak mempunyai banyak wang.”

Xiao juga telah membuat pendedahan tentang seorang pelajar yang pernah melakukan ‘kerja’ tersebut dan dikatakan berjaya akhirnya sehingga membuatkan dia percaya dan ingin melakukan perkara yang sama.“Saya dengar, ada pelajar di sekolah berjaya dapatkan 20,000 dengan kerja ini.”

“Saya hanya perlu baring (atas katil) sahaja kan? Selepas itu, ianya berakhir dengan pantas. 20,000 dan kita dapat apa yang kita sama-sama mahukan. Saya dah fikir masak-masak.”

Kemudiannya, Nana turut berpura-pura dengan mengaturkan pertemuan Xiao dengan majikannya yang kaya raya itu.Menerusi rakaman video tersebut, kelihatan Xiao berada di dalam sebuah bilik bersama dengan seorang lelaki iaitu pelanggannya yang dilihat telah meneyrahkan iPhone 8 kepada Xiao.

Dengan sangkaan perkara tersebut akan berakhir dengan mudah, Xiao kelihatan terkejut selepas lelaki terbabit telah memanggil tiga orang individu yang dilihat keluar daripada tandas dalam bilik berkenaan. Kesemua lelaki itu dilihat tidak mengenakan sebarang baju dan salah seorang daripada mereka turut memegang kamera untuk merakamkan aksi Xiao dan pelanggannya di ranjang.

Kerana terkejut dan panik dengan keadaan itu, Xiao dilihat cuba untuk keluar daripada bilik tersebut, namun lelaki-lekai yang berada bersamanya itu telah berjaya menggenggam tangan Xiao dan telah menjatuhkan Xiao ke atas katil. Ketika itu Xiao berada di posisi baring dan dilihat berusaha untuk melepaskan dirinya selepas tangan dan kakinya itu digenggam erat oleh kesemua lelaki berkenaan.

Drama tersebut terhenti apabila Nana keluar menunjukkan dirinya membuatkan Xiao kelihatan lega tetapi di dalam situasi yang agak keliru. Dalam kesempatan itulah Nana telah menasihatkan Xiao yang menyebabkan Xiao menangis teresak-esak. Nan dilihat meneruskan ceramahnya selepas meminta kesemua individu yang berada di dalam bilik tersebut keluar dengan segera.

Para netizen yang telah menonton rakaman video itu dilihat amat berterima kasih terhadap Nana serta bersetuju dengan tindakan yang dilakukan Nana dengan niat untuk memberikan pengajaran kepada semua remaja di luar sana.Sumber: Media Maklumat

Read more
Robot Mirip Lelaki Mampu Tiru Aksi Manusia Lama Atas Ranjang.

SEBELUM ini masyarakat dunia dikejutkan dengan penghasilan robot canggih s3xtech yang mampu menawarkan kepuasan s3ks seumpama wanita sebenar menerusi 50 posisi aksi persetubuhan.

Robot dengan kos hanya serendah AS$5,000 hingga AS$15,000 itu bahkan membolehkan pengguna mengubah suai bentuk puting buah dada dan warna bulu kemaluan faraj idaman selain sesuai menggantikan peranan pekerja s3ks.

Ia jadi bahan perdebatan kerana dibimbangi boleh menjejaskan industri pelacuran di sebalik ada kajian psikologi mendakwa robot itu mampu menghapuskan jenayah s3ksual iaitu rogol dan sumbang mahram dalam keluarga.

Namun robot s3ksi tersebut hanya untuk pelanggan lelaki tetapi bagaimana pula dengan wanita yang gersang dahagakan belaian s3ks romantis di atas ranjang selain isu tidak ‘puas’ akibat pasangan cepat pancut air mani!

Usah bimbang kerana perkembangan teknologi baharu sudah membolehkan inovasi s3xtech sekali gus bakal ancam perkhidmatan gigolo menerusi robot s3ks bertubuh sasa idaman wanita yang takut dipermainkan jantan miang!

Ia sesuai untuk kaum Hawa yang bimbang bercinta suami orang yang gatal atau playboy kasanova suka bertukar pasangan sehingga mencetuskan risiko dijangkiti penyakit kelamin akibat batang zakar lelaki itu dicemari kuman.

Industri robot s3xtech antarabangsa baru-baru ini bergembira dengan pelancaran model boneka s3ks dikenali sebagai Mr. P Bionik dan diramal bakal menjadi pilihan wanita yang tidak mahu berkahwin atau gagal temui jodoh.

Robot ini memiliki bateri di dalamnya yang dapat dicas semua jika kuasanya habis dan dikatakan mampu memberi respon isyarat verbal mengalahkan ‘alat permainan s3ks’ biasa seperti zakar palsu yang agak terhad getarannya.

Mr. P Bionik dijangka mengalahkan tenaga batin lelaki tulen dengan ‘kekuatan’ luar biasa dimilikinya malah mampu memberikan henjutan tanpa masalah di sudut manapun ketika kemuncak syahwat si wanita di atas ranjang.

Menurut portal antarabangsa Boldsky, penyelidik mendapati robot s3ks lelaki ini terlalu sempurna untuk menikmati pengalaman s3ks kerana ia bukan sahaja tidak letih, bahkan tidak mengeluh dalam menguruskan urusan batin.

Bagaimanpun, robot tetap robot kerana ia begitu profesional dan tiada memiliki hubungan perasaan dengan si pengguna apatah lagi pendam perasaan dendam, marah atau benci diperlakukan wanita terbabit tanpa kira masa.

Justeru ia tidak sesuai untuk wanita berjiwa sentimental yang suka bercerita meluahkan emosi sebelum bersetubuh tetapi lebih kepada aksi jimak normal kira-kira 30 minit sehingga berlaku klimaks dan boleh diulang beberapa kali.

Setakat ini, harga sebuah robot ialah sekitar £8,100 (kira-kira RM45,366) tidak termasuk kos lain seperti mencacah tatoo, mengubah suai bentuk muka, gaya rambut, panjang zakar dan sebagainya. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA

Read more
Gadis Kahwin Orang Kaya Dubai Dan Diberi Wang Belanja 100 Juta Setiap Bulan!!

Seorang gadis usia 23 tahun sangat beruntung, diketahui ia menikah dengan pria kaya usia 58 tahun. Suaminya berasal dari Dubai. Kalau sudah muncul kata “Dubai” pasti pikiran kita langsung muncul kata “orang kaya” benarkan? Iya, tidak salah lagi ia diberi biaya hidup ratusan juta setiap bulan, hidupnya tidak pernah susah bahkan bisa berfoya -foya namun malah hal ini yang terjadi setelah 1 tahun?

Keluarga suaminya memiliki bisnis gas alami, sehingga semenjak ia menikah dengan sang suami, ia pun langsung diberi biaya hidup 100 juta setiap bulannya, mobil mewah dan tinggal di rumah yang sangat mewah. Awalnya semua orang iri dengan hidupnya tapi dibalik semua itu ternyata ada alasannya. Ia diharuskan mengikuti semua adat orang Dubai, dalam cuaca yang sangat panas pun ia diharuskan memakai jubah panjang, dan tertutup!

Sedang ia sendiri berasal dari Cina, awalnya ia sangat menderita tapi lama kelamaan ia pun terbiasa dengan berpakaian seperti itu, Suaminya kemudian dipaksa melahirkan anak dalam jumlah yang banyak, 1 tahun kemudian gadis asal Cina itu tidak sanggup menahan tekanannya. Kemudian ia mengunggah kisah hidupnya di media sosial.

Para netizen merasakan kepahitan yang ia rasakan, di malam tahun baru gadis tersebut harus ikut melayani tamu-tamu yang datang, sedangkan ia yang masih belum sepenuhnya terbiasa dengan adat mereka.

Tapi karena ia sudah menjadi pengantin luar negri mau gak mau ia tetap harus tersenyum… sebagian netizen memberi beberapa saran, akhirnya ia memutuskan untuk cerai dengan sang suami. Walau kehidupannya sangat mewah dan membuat orang iri. Tapi semua itu tidak ada gunanya jika ia tidak merasa bahagia di sana!

Bagaimana menurut kamu? Jika kamu di posisi gadis ini, akankah kamu mempertahankan diri untuk tetap hidup di sana atau minta cerai seperti dia? Sumber: BH

Read more
LAWAK HABIS !! Respon 3 Orang Asli Naik Motor Tanpa Mengenakan Pakaian!!

Baru-baru ini indonesia telah mengadakan Roadblock besar besaran di seluruh indonesia tidak terkecuali di Pulau Papua yang terkenal dengan orang aslinya.Namun terdapat satu kejadian unik yang juga di anggap lucu dimana tiga orang suku asli pedalaman Papua menunggang motorsikal Yamaha jenis Jupiter MX tanpa mengenakan pakaian.

Hanya seorang sahaja yang memakai helm sementara dua penumpang tidak mengenakan apa apa.Menariknya Mereka juga membawa busur, panah hingga tombak seakan hendak pergi berperang.Memetik laporan sumber Tribun medan Ketiganya ditahan oleh seorang anggota polis wanita,Barangkali polis wanita ini juga pening mahu keluarkan saman atau tidak melihat ketiga tidak paham apa yang dimaksut dengan Undang undang jalan raya.

Adakah mereka memiliki surat kenderaan atau lesen? sepertinya tidak memandangkan mereka hanya membawa beg kecil seperti belalai gajah yang diletak di bawah pusat mereka.Itu beg apa? tanya polis wanita,,dengan rasa malu lelaki yang memandu berkata,”itu bukan beg puan itu belalai gajah”

Bagaimanapun polis wanita berkenan tersenyum dan cuba memahamkan mereka atas bahaya menunggang motor tanpa mengenakan pakaian keselamatan, selain itu dia memberi kertas peringatan yang kemudiannya disimpan di beg kecil yang menyerupai belalai gajah itu.

Rodblock Simpatik 2017 dilaksanakan selama 21 hari diseluruh indonesia yang bermula pada awal bulan Mac iaitu bermula pada kelmarin sehinggalah penghujung bulan Mac ini.

Read more
DAH REMAJA!! Anak Lelaki Michael Jackson Yang Kini Berusia 20 Tahun!!

Michael Jackson dikenali sebagai salah satu penyanyi legenda yang pernah mencetuskan fenomena. Sejak kpemergian The King of Pop ini pada tahun 2009, ramai orang yang tertanya-tanya tentang kehidupan anak-anaknya.

Ya, mereka adalah, dan anak bongsu Blanket Jackson. Ketiga-tiganya kini sudah makin dewasa, termasuk anak sulungnya Prince yang kini menginjak usia 20 tahun.

Di usia yang yang semakin matang, siapa sangka Prince kini makin kacak dan menawan. Namun uniknya, sebagai anak sulung, Prince mengaku tidak mewarisi bakat ayahnya.Dalam sebuah wawancara Prince memaklumkan dia tidak mampu menyanyi dan menari sehebat bapanya.

“Saya tidak boleh menyanyi, saya tidak boleh menari, dan saya tidak boleh melakukan apa-apa. Saya pernah mencuba aksi moonwalk tapi hasilnya memalukan, Jadi lebih baik jangan tanya tentang itu,” ujarnya seperti dilaporak dari laman Thesun.

Nah, tertanya-tanya seperti apa perubahan penampilan Prince Jackson? Lihat foto-fotonya di bawah ini;

Read more