Kisah Benar, Bakal Suami Saya Menghilang Di Hari Pernikahan.
Untuk para pembaca, saya harap kisah saya dijadikan iktibar untuk semua, jangan risau karangan saya tak akan buat anda semua pening bila membacanya.Majlis perkahwinan lagi berbaki 1 minggu saja lagi, Kad jemputan sudah diedarkan, mak andam, katering pelamin baju semua sudah ditempah dan dibayar, family yang lain sudah ada... Read more
Isteri Hampir Pengsan Baca Mesej Suami Dengan Janda.
Kisah bermula dr mana sy mgndung 4 bln, start dr situ suami mula kant0i dgn sy sndiri bukan dr mulut org lain, sy ulang KANT0I DARI SY SENDIRI, bab kisah dia kant0i tu sy sendiri pun dah penat nak cerita kat sini dan sy rasa admin pun dh malas... Read more
Tak Sangka Ibu Sendiri Nak TRY Suami Saya’ – Anak Bongkar Sikap Ibunya
Saya telah berkahwin dengan suami hampir 6 tahun dan mempunyai 2 orang cahaya mata…Saya menunggu hari untuk melahirkan cahaya mata yang ketiga…Kisah saya mungkin akan menarik banyak pembaca di sini kerana berkenaan dengan Ibu Kandung saya juga… Selepas saya berkahwin, saya masih duduk berdekatan dengan ibu saya kerana suami... Read more
Hubungan Atas Katil Dengan Gaya Pelik Punca Kes Perceraian Meningkat.
Tidak tahan dengan sikap suami inginkan aksi s3ks secara terlampau sehingga memudaratkan menjadi antara faktor mendorong isteri memfailkan penceraian di negeri ini.Ketua Hakim Syarie Terengganu, Wan Mohd Zakri Wan Mohd berkata, terdapat beberapa kes penceraian yang direkodkan berpunca daripada sikap suami gil4 s3ks yang mengakibatkan tekanan kepada isteri. “Kita... Read more
Saya Pun Dah Berusia 62 Tahun Dan Isteri Saya 18 Tahun
Jika sebelum perkahwinan antara remaja berusia 16 tahun dengan nenek menjadi buah mulut orang ramai, kini giliran perkahwinan antara seorang lelaki warga emas dengan seorang gadis berusia 18 tahun pula mencuri tumpuan di Sulawesi Selatan, Indonesia.Dalam perkahwinan yang dilaksanakan di Sulawesi Selatan, Indonesia, datuk yang sudah berusia 62 tahun... Read more
Aku Seorang Perempuan Kasar Dikahwinkan Dengan Lelaki Lembut.
Assalammualaikum admin, harap2 cerita aku ni dapatlah disiarkan, kalau takdisiarkan takpe lah bukan rezeki aku mungkin. Minta tolong hide kan profile ya, maaf tapi cerita ni panjang sikit, dan harap warga krt dapat bagi pendapat ttg masalah aku ni.. dan masa aku menaip ni aku tengah menangis emosi jadi... Read more