Kisah Viral

Luahan Hati Isteri Yang Dikhianati Oleh Rakanya Sendiri Yang Berwatakan Sopan.

Sesiapa pun tidak menduga bahawa wanita yang kelihatan sopan dan alim rupanya mempunyai peribadi yang sangat teruk, apatah lagi apabila cuba untuk meruntuhkan rumahtangga rakan baik sendiri dengan menghantar gambar-gambar lucah kepada suaminya.

Kisah yang hendak dikongsikan ini akan membuatkan para isteri sama sekali tidak termakan kata-kata manis si suami. Mungkin ada dikalangan suami yang benar-benar setia dan sangat penyayang, namun kisah ini pula si suami nampak sahaja penyayang, namun mempunyai niat yang tidak baik disebalik kelakuan romantiknya itu.

Yang paling menyakitkan hati, apabila suami diketahui telah terlanjur dengan rakan baik sendiri! Isteri mana yang mampu menahan diri dari diperbodohkan dengan kelakuan romantik namun bersebab.

Kawan sekolah menengah ku dulu namanya Ailopa (bukan nama sebenar) merupakan seorang guru sekolah rendah mengajar di bandar J, Sandakan dan berstatus janda anak dua. Kisahnya bermula apabila aku memperkenalkan dia kepada abang ipar yang merupakan seorang duda anak dua.

Pada mulanya, Ailopa menolak abang ipar disebabkan belum sedia untuk hubungan serious dan masih trauma dan sedih dengan kisah rumahtangga sebelumnya.

Tetapi setelah beberapa bulan, Ailopa menyatakan bahawa hatinya telah terbuka untuk menerima abang ipar kerana sikap abang yang matang,warak dan budiman

Abang ipar menghantar risikan dengan mewakilkan kedua ibubapa aku merisik Ailopa kerana dia telah yatim piatu, manakala rumah orang tua Ailopa terletak tidak jauh dari rumah keluargaku.

Yang aku tak sangka,Suami meminta akaun Facebook dan nombor telefon Ailopa, aku fikir itu untuk hubungan perkenalan biasa dengan bakal iparnya.Lagipun Ailopa merupakan seorang guru, suami menyatakan bahawa,dia ingin menanyakan sesuatu tentang pendaftaran anak ke sekolah.

Sejurus sebelum hari merisik, Ailopa tiba-tiba buat hal dan tidak mahu majlis merisik diteruskan. Namun abang ipar bertegas untuk meneruskan rancangan asal.

Sebentuk cincin dibawa untuk merisik. Pada hari kejadan, banyak kali call Ailopa namun tidak berjawab.Sepatutnyanya pada hari tersebut Ailopa akan sampai ke rumah orang tuanya, namun batang hidungnya langsung tidak kelihatan. Hajat abang ipar disampaikan kepada orang tua Ailopa dan cincin ditinggal kepada keluarganya.

Aku pula jalani kehidupan harian seperti biasa, namun… pada suatu hari aku terlihat secara tidak sengaja log call nombor yang sama berulang kali dan tesenarai dalam favorite number hp suami.Dari situ aku mula menyelidik dan hasilnya sangat tidak ku sangka.Ku sangka kambing tapi rupanya babi hutan yang menganggu kebun ku.

Rupanya suami ku sedang angau bercinta dengan perempuan bernama Ailopa tu, kawan ku sendiri yang ingin dijodohkan dengan abang ipar. Patutlah suami berlagak sangat manja dengan ku kebelakangan ini. Rupa-rupa ada sesuatu.

Perasaan sedih, kecewa, pilu dan sumpah makian semuanya tersembur keluar dari mulut ku. Sanggup kawan yang ku anggap baik lagi muslimah mengoda suami ku.Setiap hari suami ku akan dibekalkan dengan gambar-gambar menghairahkan separuh bogel, sebelum dia pergi bertugas di sekolah. Tiada maruah dan jijiknya aku melihat tindakan Ailopa yang sangat terdesak mengoda lelaki dengan kata-kata manja dan gambar lucahnya.

Lebih teruk dari pelacur, kerana pelacur terang-terangan berlagak pelacur tapi dia pada pandangan umum adalah ibu, guru dan wanita muslimah baik bertutup litup berstokin bagai. Tidak mustahil mereka telah melakukan seks bersama, melihat kepada bait-bait kiasan message mereka.

Mungkin semua lelaki yang ingin bersamanya dilayan begitu dan bagiku dia sangat berani memberikan gambar-gambar lucah diri sendiri kepada lelaki. Kesian orang tua Ailopa, beriya memuji dan memberitahu kami bahawa Ailopa itu anak mereka yang paling bagus, baik dan tidak banyak buat masalah.

Dari message-message mereka dapat ku agak mereka sehati ingin hidup bersama dan sama-sama berpakat untuk menipu aku, jika aku mengsyaki mereka. Suami pun menyatakan rasa menyayangi Ailopa dan sanggup menjaganya dan anak-anak. Tergamaknya suami ku yang hari-hari mencium ku dan mengucapkan ‘I love you’ pada ku, rupa-rupanya merancang hidup bersama perempuan lain dibelakang ku.

Jika mereka ingin hidup bersama maka biarlah aku undur diri. Semua gambar-gambar dan bukti aku simpan untuk ke Mahkamah. Ketika cerita ini ditulis, abang ipar masih belum tahu tentang kisah adik kandungannya ini dengan tunang tak jadinya tu.”

Read more
TAK SANGKA, Malam Pertama Ialah Malam Terakhir Bagi Saya- Syarifah

Bila sudah lama menyulam cinta, pasti setiap pasangan sudah ‘masak’ dengan perangai luar dan dalam masing-masing kan?Namun tidak bagi seorang wanita di Makassar, Indonesia ini apabila malam pertama bertukar menjadi tragis selepas mendapat tahu bahawa suaminya itu sebenarnya seorang wanita.

Menurut Harian Metro, wanita yang dikenali sebagai Syarifah Nurul Husna, 20, telah pun berkahwin dengan seorang lelaki yang dikenali sebagai Rahmat Yani pada 17 September lalu.

Bagaimanapun, pada malam pertama Syarifah terkejut apabila mendapati ‘suaminya’ itu memiliki alat kelamin wanita. Macam mana boleh terlepas sampai sah bernikah ni.Selepas mendapat tahu akan jantina sebenar ‘suaminya’ itu, Syarifah terus melaporkan hal berkenaan kepada keluarganya sebelum membawa Rahmat ke balai polis.

Ekoran laporan yang dibuat, Rahmat akhirnya mengaku bahawa dia adalah seorang wanita dan nama sebenarnya adalah Rahmayani. Dia juga turut mengaku bahawa dia telah menggunakan kad pengenalan palsu dengan nama Rahmat Yani semata-mata untuk mengahwini Syarifah.

Pasangan itu dilaporkan telah bercinta selama enam bulan sebelum mereka memutuskan untuk berkahwin.Menurut Maemuna, ahli keluarga Syarifah, Rahmat tidak menunjukkan sebarang ciri-ciri seorang wanita dek kerana kelantangan suaranya.

Kami tidak tahu dia seorang perempuan dan sebab itulah kami terus menerima lamarannya. Rahmat juga pernah menunjukkan kad pengenalannya yang jelas tertera jantinanya adalah seorang lelaki. Kredit : Harian Metro

Read more
VIRAL!! Luahan Kesal Isteri Setahun Langsung Tak Disentuh Suami.

Viral di media sosial luahan kesal seorang wanita terhadap suaminya yang kerap kantoi makan luar. Apabila diminta untuk menceraikannya, lelaki itu enggan berbuat demikian tanpa diketahui apa alasannya. Namun lelaki itu kerap menyakitkan hati si isterinya.Berdasarkan gambar-gambar perbualan WhatsApp yang dikongsikan, lelaki itu dipercayai melanggan pela#cur warga Indonesia di sebuah hotel di Kuala Terengganu.

Salam admin, tolong rahsiakan nama saya. Saya ingin meminta pendapat sahabat-sahabat dalam ruangan ini. Saya seorang isteri mempunyai dua orang anak. Saya seorang isteri yang tidak bekerja.Luluh hati saya apabila dekat 10 kali suami kantoi dan pagi tadi kantoi yang ini pula. Suami saya dah tak ada hati dengan saya dan dia tidak pernah menyentuh saya selama setahun.

Saya seorang yang menjaga penampilan tetapi saya tidak faham mengapa suami saya masih mencari wanita yang lain di luar sana? Peritnya hati saya, hanya Allah sahaja yang tahu.Bila diajak berbincang, saya sentiasa dipukul. Saya pernah meminta dia menceraikan saya, tetapi dia enggan berbuat demikian. Pada masa yang sama dia selalu menyakitkan hati saya,” katanya.Menurut netizen, pel#acur terbabit dipercayai menggunakan pas lawatan sosial ke Malaysia, tetapi melakukan aktiviti pelacu#ran di Malaysia.Bila viral je kisah ini, seorang netizen mendedahkan fakta yang mengejutkan tentang dunia pelacu#ran di Malaysia ini.

Mungkin perkongsian dari pengalaman sebenar dia kot.Kalau freelancer (FL) indon ni biasa panggil bakso. Pela#cur kelas bawahan ni. Boleh dikatakan kaum ni mmg takda market dekat malaysia. Sebab kebersihan badan tak dijaga, dah longgar, senang buat main kat negara dia. Kat negara kita pun banyak angkut je kat kilang tu. Harganya selalu dalam rm50 je.Biasa yang mahal ni jenis original warganegara malaysia yang jarang buat se#x, jaga badan, fit, golongan bekerjaya profesional seperti student melayu, cina. Kategori Milf melayu, cina, kategori professional melayu, cina. Harga biasa rm350.

Kebanyakan perempuan Freelance ni sekadar suka-suka je buat kerja ni, pemuas nafsu dorang. Selain student mmg buat untuk duit jela. Yang best, rare open offer jenis golongan bekerjaya. Ada yang aku kenal jenis kerja besar, pangkat tinggi dalam syarikat. Ada yang banker, nurse, doctor, steward, yang buat part time ni. Sekadar suka-suka je dorang buat.Apa yang membezakan pela#cur kelas bawahan dan Freelancer (FL) ni adalah pela#cur kelas bawahan yang senang dapat di kaki lima tu harga murah je standard RM50 ke seratus lebih jenis sehari berpuluh, beratus kali layan pelanggan dari pelbagai bangsa seperti melayu, cina, india, bangla, nepal, pakistan.

Boleh buat macam-macam skill. Kalau Freelancer (FL) ni dorang jarang buat s#ex. Kadang-kadang sebulan sekali baru buat offer, 2-3 bulan baru buat offer, setahun sekali baru buat offer pun ada. Tambahan tak semua bangsa boleh melanggan.Dan tak semua skill boleh digunapakai kalau melanggan dorang ni,” kata netizen yang menggunakan identiti Hel*** Ga**** di Facebook.

Read more
Hanya Orang Bodoh Saja Kata Syurga Ditapak Kaki Suami !!

Hanya Orang Bodoh Saja Kata Syurga Ditapak Kaki Suami’…Itulah yang dikatakan oleh seorang pemilik akaun facebook bernama Rohanita Puchong, kononnyalah dia berkata benar sebab pegi kursus kahwin, tak tau sama ada dia tak fokus masa mendengar ceramah atau tempat kursus kahwin tu ajaran songsang. KO.

Rasulullah s.a.w dalam sebuah hadis yang diriwayatkan oleh Aisyah r.a bermaksud:Aku pernah bertanya kepada Baginda: Siapakah orang yang paling berhak ke atas isteri ?” Baginda menjawab:”Orang yang paling berhak kepada isteri ialah suaminya”. Kemudian aku bertanya lagi :”Dan siapakah orang yang paling berhak ke atas suami?” Baginda menjawab:”Orang yang paling berhak ke atas seorang suami ialah ibu kandungnya.” – (Riwayat Bazar dan al-Hakim)

Seperti semua sedia maklum, syurga seorang perempuan (belum kahwin) terletak di bawah tapak kaki ibunya.., tetapi, bagi seorang wanita (bergelar isteri), syurganya terletak di bawah kaki suami.Maknanya, taat kepada suami maka, si isteri akan mudah mendapat syurga. Mudah sebenarnya seorang wanita untuk mendapat syurga Allah s.w.t.

Read more
Ana Tahu Abang ‘Makan Luar’,Bukan 3 Tetapi Lebih Dari Itu’ !!

Yang baru akan lama, yang muda akan tua, yang cantik akan berkedut, begitulah lumrah dalam kehidupan kita. Tetapi seorang lelaki ini langsung tidak bersyukur dengan apa yang ada. Malah tergamak ‘makan di luar’ dengan pelbagai wanita. Sehingga satu hari, perbuatan terkutuknya itu diketahui oleh isterinya yang kemudian bertindak membawa anaknya lari ke luar negara. Lelaki itu kini menyesal dan merayu agar isterinya memaafkannya dan kembali ke pangkuannya.

Assalamualaikum dan selamat malam admin. Alhamdulillah, penantian kami tidak sia-sia. Isteri saya melahirkan anak setelah 7 tahun menunggu.”Dulu sebelum melahirkan anak, badan isteri saya terlalu cantik dan seksi. Rasa nak terkam saja setiap hari. Tetapi, selepas isteri saya melahirkan anak, perut, paha dan punggung isteri menggerutu. “Setiap kali bila kami bersama, terasa lemak berkepul-kepul membuatkan saya terasa geli. Tetapi saya berpura-pura kononnya saya bernafsu tetapi sebenarnya tidak. Dan saya rasa perubahan pada tempat intim isteri saya semakin longgar.

Entahlah, keinginan jantan saya lebih ingin merasa isteri saya seperti dulu, namun hampa. Akhirnya saya mula mencari kepuasan di luar. Saya cuba bermacam-macam dengan pelbagai wanita. Bosan satu, saya cari satu lagi dan begitulah aktiviti luar saya. Saya tidak menyangka apa yang saya lakukan telah dihidu oleh isteri tanpa pengetahuan saya. Akhirnya isteri saya lari. Ya Allah, bergegar dunia saya rasakan. ISteri dan anak saya yang lari ke luar negara semasa saya outstation seminggu kononnya ada tugasan di luar tetapi sebenarnya saya enjoy bersama kekasihan gelap ke Bali, Indonesia.

Sekarang saya menyesal sangat-sangat. Isteri dan anak saya sudah tidak dapat lagi dihubungi. Ya Allah, Ana, maafkan abang Ana. Pulanglah Ana, abang janji tak buat lagi. Admin, tolong viralkan min. Harap Ana baca,” katanya.Turut disertakan sekeping surat yang ditulis oleh isterinya yang memaklumkan bahawa dia telah mengetahui perbuatan suaminya. Assalamualaikum abang, saat menulis coretan ini, air mata Ana tidak henti menangis. Ana tahu bang, Ana dapat rasa kalau abang sudah mula berubah. Naluri Ana dapat rasa bang.

Maafkan Ana. Dalam senyap Ana hack WhatsApp abang. Ana baca semua WhatsApp abang. Ana baca semua keburukan dan kekurangan Ana di WhatsApp abang.Mesej kepada tiga orang wanita yang berzina dengan abang. Ana stop buka WhatsApp abang. Ternyata bukan tiga tetapi ramai sangat.Ana tak salahkan abang. Anak dah tahu kekurangan Ana atas apa yang Ana baca di WhatsApp abang. Maafkan Ana sebab tidak sedar akan kekurangan Ana. Maafkan Ana abang, Ana ambil semua wang simpanan kita. Ana rasa nak sambung belajar. Anak nak capai cita-cita Ana.Kalau abang nak kahwin lagi, abang kahwinlah dan Ana akan pulang suatu hari nanti untuk uruskan proses cerai kita. Terima kasih abang,Bakal Bekas Isterimu, Ana

Read more
Wanita Tidur Wajib Pakai Bra Atau Tidak? Ini Jawapanya !!

Ladies, kalau tidur pada pakai bra atau tidak? Semua orang seolah-olah mempunyai pendapat yang berbeza mengenai hal ini. Beberapa orang berpendapat bahawa tidur pakai bra boleh mencegah payudara kendur, yang lain mengatakan bahawa bra yang dipakai semasa tidur akan menghalang kerja kelenjar getah bening dan bahkan boleh menyebabkan kanser payudara.

Sebenarnya jawapannya boleh atau tidak? Bingung

Hasil kajian, kira-kira 80% wanita tidur tidak pakai bra dan 20% wanita tidur pakai bra. Dari dari kajian voting. Daripada 100 wanita, hasilnya 95% wanita memilih tidak mahu pakai bra masa tidur dan 5% wanita memilih mau pakai bra. Boleh membuat payudara semakin kencang.

Jadi, lebih baik pakai bra atau tidak?

Tidur pakai bra boleh memberikan keselesaan, tapi bukan menjadi jaminan agar payudara boleh tetap kencang. Wanita yang mempunyai payudara besar cenderung untuk tidur menggunakan bra, begitu pula dengan ibu hamil, kerana payudara mereka boleh membesar sehingga dua kali ganda dari saiz mereka pada normalnya dan jauh lebih berat

Namun harus ingat, pilih bra yang tidak terlalu ketat hingga menghadkan atau menghentikan peredaran darah. Elakkan model bra yang keras dan kaku. Kawat bra boleh menekan dada saat kamu meniarap, boleh jadi menyebabkan iritasi .. Pilih jenis bra berbahan halus dan lembut, seperti bra sukan, tapi jangan pula yang terlalu melar atau longgar. Bra tidur yang baik tidak hanya memberikan sokongan, tetapi juga tidak sampai menyesakkan!

Namun begitu, kamu harus lebih jeli dalam meneliti tanda dan gejala lain, seperti edema (pengumpulan cecair di payudara), perubahan payudara non-kanser, baik bentuk atau saiz pada kelenjar getah bening aksila.Kelenjar ini berada di kawasan ketiak dan berfungsi sebagai perlindungan pertama tubuh terhadap segala jenis jangkitan, material asing, dan sel kanser.

Sampai sekarang ini masih berusaha menyiasat segala kemungkinan yang berkaitan dengan payudara. Faktor-faktor apakah yang boleh meramalkan atau secara permisif mengembangkan kanser payudara, namun sangat diragukan bahawa faktor luaran seperti bra mempunyai pengaruh yang signifikan.Anda sendiri tidur pakai bra atau tidak? Tapi .. setakat ini, tidak ada masalah sama ada kamu memilih tidur pakai bra atau tidak. Ini semua bergantung dengan aspek keselesaan setiap orang!!

Read more