Tolonglah Encik, Saya Dah Hujung-hujung Dah Ni,Sikit Lagi Sajer .
Peristiwa agak pelik namun benar-benar berlaku sewaktu pihak jabatan agama islam menyerbu sebuah rumah ges3k-ges3k di sekitar Pasir Panjang kelmarin.Masa itu anggota menemui seorang wanita yang diduga seorang pel4cur dalam keadaan bers3tubuh bersama seorang lelaki yang bukan muhrimnya. Ketika di cekup lelaki berusia 28 tahun itu meminta kepada anggota... Read more
Apa Guna Pakai Tudung Kalau Atas Tertutup Bawah Terbuka.
Entah apa punya fesyen namanya untuk pakaian yang dipakai oleh wanita ini. Cantik tu memanglah cantik tapi jelas bahagian dalamnya yang tak sepatutnya didedahkan. Pening juga nak fikir apa nama fesyen Muslimah ini. Mungkin tajuk fesyen yang sesuai ialah Sudah Terang Lagi Bersuluh.Tapi ada yang Apa-apa pun diharapkan fesyen... Read more
Pendedahan Tentang 10 Nikmat Berkahwin Dengan Gadis Morocco!!
Perkahwinan campur sudah lama wujud sejak berabad-abad lamanya. Kahwin campur terbahagi kepada tiga kategori iaitu kahwin campur antara kaum, kahwin campur antara negara dan kahwin campur antara agama.Tetapi amat jarang kita mendengar rakyat Malaysia berkahwin dengan warga Morocco yang mana merupakan sebuah negara yang terletak di Afrika Utara. Kenapa... Read more
Boboiboy Kahwin Dengan Yaya, Upin Ipin Kak Ros Tak Pakai Baju !!
Lepas raya ni dah dua kali aku dapat detect anak aku tengok benda pelik yang tak sepatut dilihat pada usia kanak kanak. Ada manusia tak guna di luar sana yang mengambil kesempatan.Aku tak pasti apa matlamat mereka.Nak bagi view mencecah ribuan atau memang ada agenda merosakkan pemikiran budak budak.... Read more
Punggung Isteri Menggerutu Antara Alasan Cerai Yang Tak Munasabah Berlaku
Pelik betul kami dibuatnya baru-baru ni selepas terbaca satu thread seorang pengguna Twitter @eatdatpaper yang menceritakan bagaimana sahabatnya diceraikan hanya kerana tidak memakai mekap. Beliau menceritakan bahawa suami rakan baiknya itu tidak suka melihat isterinya tanpa mekap. Malah, sebelum berkahwin pun rakannya itu tidak pernah sekalipun keluar bersama bekas... Read more
Kritikan Terbuka Terhadap ‘Trend’ Hijabista Melampau Zaman Sekarang!!
Menutup aurat memang dituntut dalam Islam. Kalau dilihat zaman sekarang, jubah atau pakaian muslimah memang menjadi trend untuk dipakai berbanding dulu. Lelaki pun pakai jubah kut sekarang, inikan pula wanita. Tapi yang tak bestnya kalau pakaian yang sepatutnya menutup aurat, dipakai dengan ketat atau tak patut syariah.Seperti yang diluahkan... Read more