Kisah Viral

VIDEO!!  Wanita Cantik Terburu-Buru Pakai Seluar Dan Minta Ampun Dalam Kereta.

Tersebar video sepasang kekasih kema-ruk sedang bercum-bu hingga menan-ggalkan seluarnya di dalam kereta.Video tersebut tersebar luas di media sosial, di antaranya dimuatnaik akaun Instagram @babegokilz.

Dalam video itu kelihatan saat penduduk kampung menyerbu, pasangan kekasih yang duduk di bangku belakang kereta, terburu-buru memakai seluarnya.”Ampun pak, ampun pak, ampun pak,” kata si wanita muda itu sambil memakai seluarnya.

“Anak mana lu. Enak aja me-sum di mobil, gak punya duit lu,” teriak seorang lelaki.”Mana KTP lu, SIM lu.”Hingga berita ini disiarkan, belum diketahui di mana lokasi kejadian tersebut.

Tonton video kejadian tersebut di bawah:

Read more
Amoi Ni Sedang Makan, Tiba-Tiba Rasa Ada Yang Tak Kena!!

Amoi berseluar pendek ni sedang makan, tiba-tiba rasa ada yang tidak betul, CCTV rakamkan amoi ni cepat² larikan diri! Apa dah jadi? Nak makan pun tidak senang hati, buat kacau jer.

Cuba lihat betul-betul, rupa-rupanya ada sesuatu yang sedang masuk dan nak kejar orang!! Cepat lari..!! Nanti kalau tidak sempat lari kena.

Apa-apa pun akan berlaku walaupun tengah makan kat dalam rumah. Tidak pergi mana-mana pun benda yang bahaya datang juga. Inilah ketidakpastian dalam kehidupan kita.

Kadang-kadang, ada benda cam ni yang susah untuk kita elakkan. Jom tengok video ni dan jangan lupa tekan like dan share tau.

Sila klik dan tonton video dibawah:

Read more
Ular Sawa Dipaksa Memuntahkan Kembali Kucing Kesayangan Wanita Ini!!

ULAR sawa sepanjang lebih lima meter yang menelan kucing kesayangan seorang wanita di Pathum Thani, Thailand, dipaksa ‘memuntahkan’ kembali kucing itu oleh pemiliknya.Menurut Daily Mail, selepas menelan kucing yang diberi nama Bobo itu, Rabu lalu, ular sawa berkenaan berlengkar di bawah sinki dapur rumah wanita berkenaan bagi menghadamkan kucing seberat kira-kira tiga kilogram terbabit.

Saowarak Charoen, 59, ternampak ular itu lalu menghubungi pihak berkuasa.Dua anggota polis dan tiga anggota penyelamat haiwan mengheret ular itu yang perutnya buncit keluar ke halaman rumah sebelum memulas dan menekan reptilia berkenaan bagi memaksanya memuntahkan kucing berkenaan.Namun, terlambat kerana Bobo sudah mati.

Saowarak yang amat sedih dengan kejadian itu berkata, dia ternampak ekor ular berkenaan terkeluar dari dalam kabinet di bawah sinki yang terbuka.“Saya sangka ular kecil dan terkejut apabila mereka menarik keluar ular sawa yang amat besar,” katanya.Anggota jabatan perlindungan haiwan liar membawa pulang ular berkenaan sebelum dilepaskan ke dalam hutan.

Lihat Videonya Di Bawa :

Read more
Rakaman Budak Diculik Hantu? Percaya Atau Tidak Anda Tentukan Sendiri!!

Jika tengok rakaman ini pasti ada yang tidak percaya..budak ini..diculik oleh hantu.Seram je tengok!!Masa tengok ingatkan rakaman biasa je.

Bila tengok dari minit ke berapa ada satu tangan terjulur keluar dari bawah katil dan menarik budak tu masuk ke dalam.Saksikan video ini dan lihat sendiri..seram je tengok.

Benar atau tidak anda yang tentukan sendiri..jangan lupa saksikan sendiri.Terima kasih sebab menyaksikan video ini.Thank you for watch this video..hope you will happy with this video.

Read more
Video!! Penyanyi Duo Serigala Buat Aksi Melampau Lagi !!

Dua orang penyanyi dangdut telah menimbulkan kontroversi baru dengan menayangkan aset mereka ketika membuat rakaman video tarian mereka.
Penyanyi dangdut kontroversi tersebut yang lebih dikenali sebagai Indonesia Duo Serigala sememangnya lebih dikenali kerana sering menimbulkan kontroversi yang melampau.

Video tersebut yang telah dimuat naik oleh mereka sendiri di media sosial ternyata amat mengejutkan netizen kerana dianggap melampaui batasan.Walaupun sebelum ini kedua penyanyi berkenaan telah diberikan amaran daripada jabatan agama di Indonesia supaya tidak melakukan aksi goyang yang melampau namun ternyata kedua mereka masih tetap melakukannya malah semakin melampaui batasan seperti mahu mencabar jabatan agama.

Melalui klip video berkenaan kelihatan Dinar dan Pamela yang sedang bergoyang dengan salah seorang dari mereka tanpa segan-silu telah menaikkan separuh daripada bajunya sehingga menampakkan aset buah dadanya.Walaupun video tersebut telah dilihat jutaan tontonan namun kebanyakkan netizen yang melihat video berkenaan rata-ratanya telah melemparkan kata hinaan serta makian terhadap mereka kerana melakukan goyangan yang melampau.

Duo Seriga menjadi terkenal hanya dengan sering menimbulkan kontroversi dengan hanya menggoyangkan buah dada mereka, namun begitu sejak beberapa bulan kebelakangan ini mereka dilihat semakin berani melakukan aksi yang dianggap semakin melampaui batasan.

Read more
VIDEO!! Seorang Lelaki Sedang Beronani Mengekori Pelajar Perempuan!!

Satu rakaman video yang kini sedang tular di media sosial memaparkan seorang lelaki yang sedang beronani di sebuah lorong di kawasan perumahan berdekatan dengan sebuah sekolah.Rakaman video yang dipercayai dirakamkan melalui kamera litar tertutup (CCTV) itu dimuat naik oleh satu akaun laman sosial Facebook, Borneo.

Menurut laman Borneo, kejadian itu berlaku di kawasan perumahan Palm Villa berhampiran dengan Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Bintulu.Melalui video tersebut dapat dilihat seorang lelaki berbaju merah memasuki sebuah lorong berhampiran jalan dan melakukan perbuatan tidak senonoh itu sebelum seorang remaja perempuan murid sekolah berkenaan melalui kawasan itu.

Secara tiba-tiba lelaki yang sedang asyik dengan perbuatannya itu dilihat telah mengekori pelajar perempuan terbabit dan rakaman video tersebut terhenti setakat itu sahaja.Tidak dapat dipastikan apakah yang berlaku kepada pelajar perempuan berkenaan selepas lelaki berbaju merah itu dilihat mengekorinya sebelum rakaman video tersebut terhenti.Sumber – koleksiviral

[ Klik Gambar Play Video !! ]

Read more