Kisah Viral

Loading... Selalu sangat dah perihal gadis cantik dalam menjaga penampilan tapi pemalas untuk menjaga kebersihan bilik mereka sendiri atau pun rumah. Bukan tidak pernah... Gadis Selfie Tunjuk Baju Glamour Tapi Kantoi Ternampak Satu Rahsia!!
Loading...

Selalu sangat dah perihal gadis cantik dalam menjaga penampilan tapi pemalas untuk menjaga kebersihan bilik mereka sendiri atau pun rumah. Bukan tidak pernah kita baca di media sosial facebook, apabila tuan rumah viral kan kes rumah yang terbiar dalam keadaan yang sangat kotor setelah habis menyewa.

Paling menyedihkan apabila kesemua penghuni rumah sewa itu adalah wanita! Jadi jangan nak terpedaya sangat dengan wnaita cnatik ni tapi kebersihan tak pandai nak jaga.

Satu lagi kes memalukan terjadi pada seorang perempuan yang menjadi tular di internet. Pada awalnya gadis yang bernama Alyssa ini mengambil gambar dan ingin menunjukkan baju yang dikatakan glamour dan dimuat naik ke media sosial. Ketika itu Alyssa berada di dalam biliknya dan mengambil gambar berhadapan dengan cermin.

Namun apa yang terjadi sangat memalukan bagi seorang wanita yang cantik bergaya apabila netizen mengecam keadaan biliknya yang sangat bersepah dengan baju baju.

Gadis yang berasal dari Louisiana, Amerika Syarikat mendapat reaksi yang mengejutkan dari netizen sebaik sahaja dia memuatnaik gambar tersebut dalam twitternya.

Selain daripada dikecam pemalas, ada netizen lain yang turut mendakwa kelihatan seperti haiwan kecil iaitu tikus di dalam gambar berkenaan di sebalik timbunan baju.

Sesiapa yang melihatnya pasti akan mengecam dan amat menjijikan apabila tikus boleh selamba lepak sebilik.

“Macam mana lah kau boleh rakam gambar sedangkan kau tahu bilik kau bersepah dengan teruk”, tanya netizen.

Apa yang pelik, Alyssa seolah olah tidak terkesan dengan ancaman yang diterima sebaliknya beliau sempat bergurau.

“Adik aku tentunya terkejut apabila aku beritahu aku jadi bualan. Dia tentu tidak akan bersihkan biliknya lagi,” katanya.

Dengan ini saya ingin menyeru, akak akak yang nampak cantik bergaya, makeup satu muka tu bawak bawaklah menjaga kebersihan anda ya. Jangan diri nampak cantik tapi dalaman kotor. Tak mau takmauu.

Loading...

Bacaan Popular Lain :

Shares