Kisah Viral

Loading... Tlg hide saya. Ni kisah kakak saya. Dye mintak pendapat pasal ni. Suami dye kaki tgk video luc4h.Skrg dye tgh gaduh besar. Smpai... Iteri Kecewa Bila Minta Di Cucuk Dia Tak Nak
Loading...

Tlg hide saya. Ni kisah kakak saya. Dye mintak pendapat pasal ni. Suami dye kaki tgk video luc4h.Skrg dye tgh gaduh besar. Smpai kan nak bercerai ngn suami dye.

Sy dh nasihat byk kali suruh dye bersabar tp katanya xleh tajan dh ngn perangai suami dye ni. Suka tgk video luc4h tp bila nk buat seks ngn dye suami dye mcm mengelak.

Bila time subur suami selalu bg alasan x mau buat sedgkan kakak sy ni tgh ttc nk kan zuriat. Nak kata suami dye ade perempuan lain xde kata nya. Hari2 check tepon xde pon yg mencurigakan.

Suami dye bukan jenis kaki lepak. Sy pon stress jugak mcm mana sy nk nasihatkan pada abg ipar sy tu.

Loading...

Bacaan Popular Lain :

Shares