Kisah Viral

Loading... Itulah yang jadi kalau kepala dah masuk air. Dilihat sebagai seorang muslimah yang menjaga aur4t dan batas pergaulan. Bila buat benda-benda yang menyakitkan... Kau Goyang Joget Macam Tu,Mana-mana Lelaki Pun Tak Tahan Bila Tengok.
Loading...

Itulah yang jadi kalau kepala dah masuk air. Dilihat sebagai seorang muslimah yang menjaga aur4t dan batas pergaulan. Bila buat benda-benda yang menyakitkan mata je, memang akan kena kecam.

Kalau dah tampil dengan imej sopan dan menutup aur4t. Sekarang dah mula semua nak singkat-singkat dan ketat.Video dua perempuan dok berjoget lamb4k dalam sebuah kereta yang dirakam itu telah mendapat kritikan daripada warganet.Tak manis la bila awak dok berjoget sakan, awak tu dah la bertudung. Nak tunjuk awak ramah dengan peminat pun, beragak la sampai nak berjoget macam tu.

Korang boleh lihat pada video dibawah ini: Sumber

 

Loading...

Bacaan Popular Lain :

Shares