Kisah Viral

Loading... Wanita Yazidi yang tidak dinamakan itu – yang lapar selama tiga hari di ruang bawah tanah Iraq – secara tidak sengaja memakan kanak-kanak... Nasi Dan Daging Yang Dihidangkan Kepadanya Adalah Daging Anaknya Sendiri.!
Loading...

Wanita Yazidi yang tidak dinamakan itu – yang lapar selama tiga hari di ruang bawah tanah Iraq – secara tidak sengaja memakan kanak-kanak tersebut selepas seorang pengawal kejam bertindak memasak dan menghidangkan kepadanya, kata seorang ahli politik Iraq dalam wawancara TV Isnin.

Salah seorang wanita yang kami berjaya selamatkan dari ISIS berkata dia ditahan di ruang bawah tanah selama tiga hari tanpa makanan atau air, kata Ahli Parlimen Iraq Vian Dakhill kepada saluran TV Mesir Extra News. Selepas itu, mereka membawa sepiring nasi dan daging. Dia makan makanan itu kerana sangat lapar, ” katanya, menurut terjemahan Institut Penyelidikan Media Timur Tengah.

“Apabila selesai makan, mereka berkata kepadanya: ‘Kami masak anak lelaki kamu yang berumur 1 tahun yang kami ambil dari kamu, dan itulah apa yang kamu baru saja makan.Jihadis kejam percaya wanita itu adalah penyembah iblis kerana dia mengamalkan agama Yazidi, menurut laporan itu.

ISIS telah melakukan kekejaman yang mengerikan terhadap ahli-ahli minoriti agama, menyembelih beribu-ribu orang dan memaksa wanita dan kanak-kanak menjadi hamba s3ks.Dalam temu bual itu, Dakhill juga mendakwa seorang gadis berusia 10 tahun diperk0sa di hadapan bapanya dan lima adik perempuan, menurut UK Sun.

Loading...

Bacaan Popular Lain :

Shares