Kisah Viral

Loading... Assalamualaikum, mohon admin hide profil saya ye…Saya nak ceritakan pengalaman saya selama hidup berumah tangga ni. Saya dan bekas suami kahwin muda, kerana... Pelik Kawan Baik Selalu Datang Rumah. Akhirnya Kantoi Bila Isteri Temui Sesuatu.
Loading...

Assalamualaikum, mohon admin hide profil saya ye…Saya nak ceritakan pengalaman saya selama hidup berumah tangga ni. Saya dan bekas suami kahwin muda, kerana tuntutan kerja kami terpaksa pjj faktor ni pun sebab masalah gaji suami yang tak cukup dan saya tak boleh nak berhenti kerja sesuka hati sebab beberapa bayaran utama tiap-tiap bulan saya yang kena bayarkan. Hidup kami berjalan seperti biasa, setiap hujung minggu kami akan berjumpa suami di selatan saya di pantai timur.

Tapi betul kata orang naluri isteri tak akan pernah silap tentang suaminya. Saya dah mula syak suami saya curang dengan kawan saya sendiri jugak tu. Masa suami saya takda dia boleh datang rumah saya tanpa ada rasa bersalah. Mungkin Allah nak tunjuk kot, suami saya dengan perempuan tu kena tangkap khalwat. Berderai hati saya masa tu Allah saja yang taw dia merayu untuk saya terima dia lagi sampai sanggup bersumpah junjung Al-Quran yang dia takkan lagi buat perangai macam tu, yang dia takkan lagi contact dengan perempuan tu.

Saya sanggup letak tepi sakit hati saya, air mata saya sebab fikir sayangkan rumah tangga walaupun suami buat saya macam tu sikit tak pernah terdetik kat hati saya untuk curang dengan suami tapi benda ni tak habis dekat situ masih lagi jadi. Sampai 1 hari tu saya terjumpa fon yang dia sorok untuk berhubung dengan perempuan tu. Paling luluh lagi hati saya siap ada gambar dia dengan perempuan tu dalam keadaan yang tak sepatutnya tapi saya tak taw la mana silap saya sampai saya boleh lagi maafkan dia lagi. Saya sanggup lagi ketepikan rasa sakit saya tu, air mata ni jangan la cakap Allah saja tahu macam mana perit nya saya telan.Baca sepenuhnya di sini .

Loading...

Bacaan Popular Lain :

Shares