Kisah Viral

Loading... Macam ni min, bini aku sekarang tengah mengandung anak ke 3, baru 3 bulan. Yang aku perati dia ni, dia ada tabiat pelik... Suami Terkejut Habis Isteri Ada Tabiat Pelik Masa Mengandung .
Loading...

Macam ni min, bini aku sekarang tengah mengandung anak ke 3, baru 3 bulan. Yang aku perati dia ni, dia ada tabiat pelik masa mengandung ni.Dia suka sangat bau tembakau aku. Maklumlah aku hisap rokok daun je, nak jimat kos. Tu pun sebab dia selalu marah aku hisap rokok mahal.

Hmm, sebenarnya aku risau tengok tabiat dia. Dia pegang je aku punya plastik tembakau tu. Kejap² kang dia bau, dah macam orang hisap gam dah aku tengok. Aku takut ada effect kat baby je. Macam mana nak buat ye.

Takpa ke kalau biar je dia dengan tabiat dia tu. Masa mengandung anak 1st dia suka korek pusat aku, masa anak 2nd pulak dia suka picit cuping telinga aku, sampai leper dah telinga aku. Makin lama makin pelik perangai dia. Hmm…

Loading...

Bacaan Popular Lain :

Shares