Kisah Viral

Loading... Perempuan sila baca! Harini aku tergerak hari nak basuh baju kat dobi. Aku sampai je dobi pakcik baju merah tu dah ada duduk... Wanita ini Kongsi Detik Pelik Ketika Basuh Baju di Dobi Segera!!
Loading...

Perempuan sila baca! Harini aku tergerak hari nak basuh baju kat dobi. Aku sampai je dobi pakcik baju merah tu dah ada duduk kat kerusi sambil baca surat khabar.

Masa tu aku tak syak apa apa sebabnya aku fikirkan dia basuh baju je 🙄 masa aku basuh baju ada jugaklah dua-tiga orang basuh baju sekali dengan aku. Tapi aku duduk je kat mesin aku basuh tu, yang lain isi baju terus blah. Selang sejam aku perasan pakcik tu buka satu per satu mesin pengering selongkar ape ntah.

Sekali aku perasaan dia cium bau pakaian dalam perempuan 😭. Srsly ah pakcik ni gila taksub dengan pakaian dalam perempuan. aku tunggu dekat sejam walaupun baju aku dah siap awal. Pakcik tu selongkar, cium bau pastu lipat simpan dalam satu beg.

Azizah Ramli menulis: “Pakaian dalam tu sebaiknya di cuci berasingan dari pakaian yangg lain…n please la cuci sendiri….benda-benda dalam ni sangat privacy.”

Loading...

Bacaan Popular Lain :

Shares